ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان جزو پنج استان برتر در شنبه های کتاب 

ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان جزو پنج استان برتر در شنبه های کتاب 

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: با تلاش و پشتکار کانون های فرهنگی هنری در حوزه فعالیت های کتابخوانی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان جزو پنج ستاد استانی برتر در سطح کشور معرفی شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: ۶ کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در طرح شنبه های کتاب به عنوان کانون های منتخب در اجرای این طرح در سطح کشور معرفی شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تبریک به کانون های منتخب در طرح سه شنبه های کتاب، افزود: با تلاش و پشتکار این کانون های فرهنگی هنری در حوزه فعالیت های کتابخوانی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان جزو پنج ستاد استانی برتر در سطح کشور معرفی شد.

وی با اشاره به اسامی کانون های منتخب در اجرای طرح شنبه های کتاب، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت، امام صادق(ع) عنبرآباد، کانون شهید باکری رودبار جنوب، کانون فاطمه ها شهرستان کهنوج و مصباح جیرفت از جمله کانون های سطح جنوب کرمان هستند که در اجرای این طرح رتبه کسب کردند.

خوبی زاده با اشاره به برخی از فعالیت های کتابخوانی این کانون ها، ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت تاکنون علاوه بر اجرای طرح شنبه های کتاب اقدام به اجرای طرح میز کتاب کرده و کانون های فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد و شهید باکری رودبار جنوب نیز طرح نذر کتاب را به خوبی اجرا کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین کانون فرهنگی هنری فاطمه ها کهنوج در یکسال گذشته با ابتکار و خلاقیت طرح پرتقال را اجرا کرده و کانون فرهنگی هنری مصباح نیز طرحی جدید تحت عنوان پیک کتاب را اجرا کرده است.

وی یادآور شد: طرح شنبه های کتاب یکی از طرح های بسیار خوب و پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که شنبه هر هفته مابین اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد اجرا می شود.

خوبی زاده اظهار کرد: این طرح امام جماعت مسجد و یا یکی از اعضای کتابخانه کانون گزیده ای از یک کتاب را برای نمازگزاران می خواند و در واقع با این عمل به معرفی آن کتاب می پردازد. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح جنوب کرمان در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی در حال فعالیت می باشند.

پایان پیام/ 586